måndag, oktober 16, 2006

Dagens Stenmark

Ibland lyckas han, Stenmark! Men är han inte allt som oftast en mästare på internhumorns internhumor? Eller kan det vara så att jag är lite trög, helt utan allmänbildning och med ett IQ som avrundas uppåt till 80? Nåväl man kan följa honom på Aftonbladet

Just denna Stenmark här ovanför lades upp på aftonbladet på min födelsedag, vilket inte har någon relevas överhuvudtaget!

Edit 2006-10-24: Hittade en ny Stenmark som jag gillar idag. Var helt enkelt nödd och tvungen att visa den här och nu!


3 Comments:

Blogger Tor Billgren said...

Whoa - snygg klocka. Hur får man den?

onsdag, oktober 18, 2006  
Blogger Ola said...

Tror att man bara klickar på min klocka, sen öppnas ett nytt fönster och där kan man välja färgder och tider, och så kan man få ut en textrad som ska klippas in din tempalte.

Det där lät säkert helt obegripligt, men det e så man gör!
Jag testade många varianter innan jag fick rätt på det.

torsdag, oktober 19, 2006  
Blogger LIMPISTOL said...

Haha, underbar...

fredag, oktober 20, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home